Adaptarea activității Battlegroup in contextul pandemiei de COVID-19

Coronavirus Disease 2019 Graphic. (U.S. Air Force Graphic by Rosario "Charo" Gutierrez)

In ultimele săptămâni, am urmărit cu atenție evoluția situației globale in ceea ce priveste  răspândirea, transmiterea si, cel mai important, efectele produse de noul coronavirus, COVID-19, asupra noastră si a celor din jurul nostru.

Battlegroup are in permanență misiunea de a livra clienților serviciile premium pe care le merită, la cele mai inalte standarde de calitate si de promptitudine. Cu toate acestea, in acelasi timp avem si datoria de a asigura si cele mai inalte standarde de securitate atât pentru noi, cât si pentru cei cu care interacționăm zi de zi. Prin urmare, am fost nevoiți să ne adaptăm modul de lucru, cel puțin pentru cele 30 de zile in care ne vom afla sub imperiul stării de urgență decretate astăzi.

Ce măsuri am luat?

  • vineri, 13 martie 2020, a fost ultima zi in care ne-am desfăsurat activitatea fără restricții; incepând de astazi, 16 martie, toată activitatea noastră se desfăsoară  exclusiv remote (la distanță);
  • toate călătoriile noastre in scop de afaceri sunt fie amânate, fie deja reprogramate pentru lunile de vară;
  • toate cursurile si evenimentele cu prezență fizică, organizate de noi si partenerii nostri, programate a se desfăsura in lunile martie si aprilie, sunt anulate;
  • intâlnirile cu clientii si partenerii nostri sunt limitate doar la situațiile de extremă urgență (de exemplu, incidente de securitate sau alte asemenea evenimente de maximă importanță ce nu pot fi gestionate de la distanță).

Ce vom face in continuare?

In mod evident, nu vom lăsa nimic să afecteze activitatea noastră. Intrucât Battlegroup este o companie ce functionează integral informatizat, vom continua să oferim aceleasi servicii si in aceleasi conditii ca si până acum, concentrându-ne in schimb mai mult asupra gestionării relațiilor contractuale fără a fi necesară prezența fizică. La acest moment, estimăm că acest scenariu va fi aplicabil cel puțin până la sfârsitul lunii aprilie 2020.

Toți clienții nostri beneficiază de suport suplimentar in această perioadă, in special cei care sunt nevoiți să implementeze, la rândul lor, lucrul la distantă.

Suntem alături de toți clienții, partenerii si prietenii nostri in efortul comun de a depăsi cât mai repede această perioadă grea.

Dacă mai era nevoie, vă reamintim că ne face plăcere să vă fim de ajutor, pentru orice situatie.

 

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: